Ali Zaryoun Ghazal


پرائی نیند میں سونے کا تجربہ کر کے 
میں خوش نہیں ہوں تجھے خود میں مبتلا کر کے 


اصولی طور پہ مر جانا چاہیے تھا مگر 
مجھے سکون ملا ہے تجھے جدا کر کے 



یہ کیوں کہا کہ تجھے مجھ سے پیار ہو جائے 
تڑپ اٹھا ہوں ترے حق میں بد دعا کر کے 


میں چاہتا ہوں خریدار پر یہ کھل جائے 
نیا نہیں ہوں رکھا ہوں یہاں نیا کر کے


میں جوتیوں میں بھی بیٹھا ہوں پورے مان کے ساتھ 
کسی نے مجھ کو بلایا ہے التجا کر کے 


بشر سمجھ کے کیا تھا نا یوں نظر انداز 
لے میں بھی چھوڑ رہا ہوں تجھے خدا کر کے 


تو پھر وہ روتے ہوئے منتیں بھی مانتے ہیں 
جو انتہا نہیں کرتے ہیں ابتدا کر کے 


بدل چکا ہے مرا لمس نفسیات اس کی 
کہ رکھ دیا ہے اسے میں نے ان چھوا کر کے 


منا بھی لوں گا گلے بھی لگاؤں گا میں علیؔ 
ابھی تو دیکھ رہا ہوں اسے خفا کر کے


علی زریون




Comments

Popular posts from this blog

Urdu sad poetry

Ali zaryoun- "Janay day"

Sad urdu poetry